/هفته‌ی پانزدهم لالیگا/ بارسا جایگاهش را از رئال مادرید پس گرفت
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
/هفته‌ی پانزدهم لالیگا/ بارسا جایگاهش را از رئال مادرید پس گرفت
  • بازدید : (234)


در دیگر بازی ها هركولس توانست میهمانش مالاگا را با نتیجه 4 بر یك شكست دهد. در حالی كه فرناندس در دقیقه 12 برای میهمان گلزنی كرده و مالاگا را از حریف پیش انداخته بود اما، در ادامه و در نیمه دوم دیوید ترزگه، رویستون درنته (پنالتی)، كروز و كیكو 4 بار برای هركولس آلیكانته گلزنی كردند تا در پایان تمام امتیازهای بازی از آن میزبان باشد.

در دیگر رقابت‌ها آتلتیك‌بیلبائو 2 بر یك اسپانیول را شكست داد. بیلبائو در حالی با گلزنی یورنته و لوپس بازی را به سود خود به پایان برد كه نخستین گل بازی را اسوالدو در دقیقه 33 برای اسپانیول میهمان به ثمر رساند.

راسینگ سانتاندر با تك گل دقیقه 90 سرانو میزبانش مایوركا را شكست داد.

هفته‌ی پانزدهم رقابت‌های لالیگا با شكست تیم‌های مدعی ویارئال و سویا و پیروزی تیم دوم شهر مادرید آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در آغاز هفته‌ی هفدهم رقابت‌های لیگا تیم ویارئال میهمان ختافه بود و در پایان مقابل این تیم 9 نفره با یك گل تن به شكست داد. باخت زیردریایی‌های زرد كه با وجود شكست جایگاه سوم را حفظ كردند، زوج بارسلونا و رئال مادرید را در صدر جدول دست نیافتنی‌تر كرد.

در دیگر دیدار آلمریا دست به كار بزرگی زد و سویا را در ورزشگاه خانگی‌اش سانچس پیس خوان با نتیجه‌ی 3 بر یك شكست داد. تیم آندولسی از دقیقه‌ی 89 به دنبال اخراج آلكسیس 10 نفره كار را دنبال كرد. در این دیدار پر برخورد كه 8 كارت زرد و یك كارت قرمز داشت، كانوته یك پنالتی را هم برای سویا از دست داد.

در آخرین دیدار شنبه شب هم آتلتیكو مادرید با نتیجه‌ی 2 بر صفر و با گل های سرخیو آگرو دپورتیوولاكرونیا را از پیش رو برداشت.

والنسیا و اوساسونا دوشنبه شب برگزاركننده آخرین بازی هفته پانزدهم لیگا هستند.

**جدول رده بندی لیگا

1- بارسلونا 40 امتیاز

2- رئال مادرید 38 امتیاز

3- ویارئال 30 امتیاز

 


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: